Nasıl Hızlı Kilo Veririm

22 Aralık 2018 0

Nasıl Hızlı Kilo Veririm

Her dönem farklı diyet türleri ortaya çıkmaktadır.  Bunların hangisi kilo vermemize yardımcı oluyor. Uzun süre aç kalarak zayıflamak doğru değildir. Doğru olan sağlıklı ve düzenli beslenerek kilo vermektir. Bunun için yerken keyif alacağımız kalorisi düşük besinler tercih etmeliyiz.

Ulaşmak istediğiniz kiloyu belirleyin.

Günlük hayatta zorlanmayacağınız bir diyet takvimi uygulayın. Kilo vermek isteyen kişiler belirli hedeflerle bu yola çıkmalıdır.

Uzman yardımı alın

Sağlıklı bir şekilde kilo vermek için uzman doktorlara başvurun.

Bol su için

Su günlük hayatta olmazsa olmazımıdır. Hergün bol bol su içerseniz metabolizmanız hızlanır ve daha çok kalori yakmanıza yardımcı olur.

Hergün tartılmayın

Kilo verirken sürekli tartılmayın hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. En uygun tartılma  sabahları aç karnına ve haftada bir gün olmalıdır. Gün içerisinde tartılmak moral bozukluğuna neden olacaktır.

Sabahları yumurta yeyin

Sabahları yumurta yemek tok tutar ve gün içinde daha az besin tüketmenize yardımcı olur.  Günün en önemli öğünü olan sabah kahvaltılarında yumurtayı mutlaka tüketin.

Kahve için

Türk kahvesi  içmek vücutta yağ yakımını hızlandırır.  Kahveyi şekersiz ara öğünlerde tüketmeniz faydalı olacaktır.

Yeşil çay için

Yeşil çayın içerisinde kateşin adında güçlü antioksidanlar bulunur. Bunlar yağ yakmaya ve metabolizmayı hızlandırmaya yardımcı olur.

Hindistan Cevizi Yağı ile Yemeklere Lezzet Katın

Hindistan cevizi yağı metabolizmayı hızlandırır ve aynı zamanda günlük aldığınız kaloriyi azaltmaya yardımcı olur.

Şeker ve tatlandırıcıdan uzak durun

Şeker kilo aldıran besinler arasında en önemli etkenlerden biri olarak bilinmektedir.

Karbonhidratları azaltın

Sağlığınız için önemli olanlar dışında hamur işleri, pasta gibi değerini kaybetmiş ürünleri az tüketmek faydalı olacaktır. Kan şekerini yükselten bu ürünler hızlı acıkmanıza sebep olacaktır.

Yemek günlüğü tutun

Gün içerisinde yediğiniz yemekleri yazarak liste oluşturun. Ne yediğinizi bilmek kilo vermenize yardımcı olur.

İyi uyuyun

Az uyumak kilo almadaki en önemli faktörlerden biridir.  Yeterli uyunan gece uykusu sağlık için önemlidir. Az uyumak çocuklarda ve yetişkinlerde obezite riski taşımaktadır.

Sebze ve meyvelerle beslenin

Sebze- meyveler sudan oluşan düşük kalorili yiyeceklerdir.  Düzenli olarak sebze ve meyve tüketmek  kilo vermenizi sağlar.

Yavaş çiğneyin

Yemek yerken yavaş yavaş ve lokmalarınızı uzun süre çiğnemeye dikkat edin. Daha az yemek yemenizi ve kolay kilo vermeye yardımcı oluyor.

 

Tags: kilo verme yöntemleri, kolay kilo verme, nasıl kilo veririm Categories: Diyet
share TWEET PIN IT SHARE share share
Leave a reply

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir